PAYDAY 2: The Bomb Heists
Bomb Heists DLC, PAYDAY 2'nin 15. DLC paketidir ve Butcher olarak bilinen yeni kişiden gelen ilk iki soygunu içerir. Bomba soygununun bir parçası olarak Dockyard ve Forest soygunlarında başarılı olması için Butcher'a yardım ederken bombalar bırakılıyor. Bomba Soygunları yayınlanırken, Lion Game Lion'un PAYDAY 2 için ilk DLC'leri olarak üzerinde çalıştıkları şeyi paylaşmaktan heyecan duyuyoruz. OVERKILL ve Lion Game Lion'daki herkes, yeni içeriği oynadıktan sonra topluluğun ne düşündüğünü duymak için can atıyor! Bomba soygunlarıyla birlikte ayrıca bir yeni tabanca, dört malzeme ve desene sahip dört yeni maske alacaksın. Sana fazladan mücadele olması için 11 yeni başarı da eklendi.
Mira Furlan tarafından hayata geçirilen Butcher'ın işi silahlardır; yani silahların temini, satışı ve dağıtımı. Gage "uzun bir tatile" çıkarken, Butcher da Bain ve PAYDAY çetesiyle uzun ve verimli bir iş ilişkisi kurmayı iple çekiyor.
Bu soygun biraz farklı olacak. Para yerine, bu sefer biraz daha patlayıcı bir şey cepleyeceğiz, kelime şakasına takılma. Butcher, devre dışı bırakılmak üzere Norfolk'a gönderilen bir termobarik bombayı çalmamız için bizi görevlendirdi. Ayrıca önceki soygunlarımızın aksine, bu işe iki çok farklı şekilde yaklaşabiliriz, yani iki çok farklı soygun şeklinde.
Alıkoymayı seçersek liman yetkililerinin, transferin sorunsuz ilerlemesini sağlamak için azami önlemler aldığını aklından çıkarma. Gensec'teki nazik insanların da orada olması bekleniyor. Bu yüzden mantıklı olan, tespit edilmekten kaçınmak ve bombayı burunlarının dibinden çalmaya çalışmak olacaktır. Bu başarısız olursa, gemiye her zaman kaba kuvvetle girebilirsin, sadece Gensec'in güvenliğinin sunabileceği en iyi veya en kötü karşılamaya hazırlıklı ol. Sana karşı dürüst olacağım, her iki yaklaşımda da bu işi tamamlamak hiç kolay olmayacak ama şunu söyleyelim ki, bu soygunu gerçekten kimseye fark ettirmeden tamamlamayı başarırsan Butcher'ın gözüne gireceksin.
Leo tabancası, polimer çerçeveli ve darbeli ateşlemeli yarı otomatik bir tabancadır. Hem Hırvat ordusu hem de kolluk kuvvetleri tarafından kullanılıyor. Yani kanunları çiğnemek için bir polis tabancası kullanmayı kaderin tuhaf bir cilvesi olarak düşünebilirsin. En azından, polisler bir soygundan sonra yerde herhangi bir kovan bulursa önce hain bir Hırvat polisinden şüphelenirler, böylece biraz daha vakit kazanmış olursun.