PAYDAY 2: The B-Sides Soundtrack - OLD
PAYDAY 2: The OVERKILL B-Sides Soundtrack is the 22nd DLC pack and the third soundtrack for PAYDAY 2. It includes an eclectic collection of tracks composed for trailers, teasers, short movies and websites. Written and produced by OVERKILL's celebrated composer Simon Viklund, the OVERKILL B-Sides album ranges from British punk to the Wild West by way of traditional Croatian folk. As PAYDAY 2 grows, the soundtrack grows with it, and new tracks are added for free. Additional music can be downloaded for free at our official Bandcamp website here (Opens in new tab).
PAYDAY 2: The B-Sides Soundtrack is initially a collection of 16 tracks. As PAYDAY 2 grows, the soundtrack will grow with it and new tracks will be added for free to everyone who owns the soundtrack.