PAYDAY 2: The B-Sides Soundtrack
PAYDAY 2: OVERKILL B-Sides Soundtrack (Oyun Müziği), PAYDAY 2'nin 22. DLC paketi ve üçüncü oyun müziğidir. Fragmanlar, tanıtımlar, kısa filmler ve web siteleri için bestelenmiş eklektik bir parça koleksiyonu içerir. OVERKILL'in ünlü bestecisi Simon Viklund tarafından yazılan ve üretilen OVERKILL B-Sides albümü, geleneksel Hırvat folk müziği tarzında İngiliz punkından Vahşi Batı'ya kadar uzanır. PAYDAY 2 büyüdükçe oyun müziği de onunla birlikte büyüyor ve yeni parçalar ücretsiz olarak ekleniyor. Ek müzikler resmi Bandcamp web sitemizden buradan (Yeni sekmede açılır) ücretsiz olarak indirilebilir.
PAYDAY 2: The B-Sides Soundtrack başlangıçta 16 parçadan oluşan bir koleksiyondur. PAYDAY 2 büyüdükçe, oyun müzikleri de onunla birlikte büyüyecek ve yeni parçalar, oyun müziğine sahip olan herkese ücretsiz olarak eklenecektir.