PAYDAY 2: The OVERKILL B-Sides Soundtrack
PAYDAY 2: The OVERKILL B-Sides Soundtrack to dwudziesty drugi pakiet DLC i trzecia ścieżka dźwiękowa do PAYDAY 2. Zawiera różnorodną kolekcję utworów skomponowanych na potrzeby zwiastunów, krótkich filmów i zawartości stron internetowych. Album OVERKILL B-Sides zawiera różnorodne utwory, od brytyjskiego punka po Dziki Zachód i tradycyjną chorwacką muzykę ludową. Album ten został napisany i wyprodukowany przez słynnego kompozytora OVERKILL, Simona Viklunda. Wraz z rozwojem gry PAYDAY 2 rośnie również jej ścieżka dźwiękowa, a nowe utwory dodano bezpłatnie. Dodatkową muzykę można pobrać bezpłatnie z naszej oficjalnej strony Bandcamp tutaj (Otwiera się w nowej zakładce).
PAYDAY 2: The B-Sides Soundtrack to początkowo zbiór 16 utworów. W miarę rozwoju gry PAYDAY 2 rozwija się również jej ścieżka dźwiękowa, a nowe utwory będą dodawane bezpłatnie dla każdego, kto posiada ścieżkę dźwiękową.