PAYDAY 2: The Butcher's AK/CAR Mod Pack
Na wschodnie wybrzeże jedzie duża dostawa zawierająca modyfikacje do najpopularniejszych klasyków – amerykańskiego CAR i rosyjskiego AK. Butcher's AK/CAR Mod Pack to dziewiętnasty pakiet DLC do PAYDAY 2. Butcher chce zyskać udział na rynku, dostarczając unikalne modyfikacje dla dwóch najpopularniejszych rodzin broni – coś w tym jest. To proste, solidne bronie, które można modyfikować i wyspecjalizować w dowolnym kierunku. Dodano 22 nowe modyfikacje broni oraz 4 nowe maski z prehistorii. Dodano również 8 nowych osiągnięć, które pozwolą Ci odblokować modyfikacje broni.
CAR jest symbolem Stanów Zjednoczonych, od bezdroży Alaski po plaże w Miami. To symbol demokracji. To muskularne ramię wolności. To broń tak amerykańska jak smażony kurczak. Narody świata otrzymują jej przymusową porcję. Zaopatrując się w CAR, wspierasz amerykańskich pracowników – chirurgów, brokerów ubezpieczeniowych i przedsiębiorców pogrzebowych.
Przygotowaliśmy dla Ciebie nową partię masek. To specjalne prezenty dla Chains. Ciesz się maskami Alfred the Carnotaurus, Pachy the Pachycephalosaurus, Timothy the Triceratops oraz Vincent the Velociraptor.