PAYDAY 2: The Butcher's AK/CAR Mod Pack
En popüler klasiklerden olan Amerikan CAR ve Rus AK için modlar içeren büyük bir sevkiyat Doğu Yakasına gidiyor. The Butcher's AK/CAR Mod Pack, PAYDAY 2'nin 19. DLC paketidir. Butcher, en popüler silah ailelerinden ikisi için benzersiz modlar sağlayarak pazar payı elde etmek istiyor ve bunun iyi bir nedeni var. İstediğin rolde uzmanlaşmak için değiştirilebilen basit, sağlam silahlar. 22 yeni silah modunun yanı sıra tarih öncesi bir çağdan 4 yeni maske eklendi. Silah modlarının kilidini açmana yardımcı olacak 8 yeni başarı da eklendi.
Amerika Birleşik Devletleri'nde, Alaska'nın vahşi doğasından Miami sahillerine kadar, CAR bir semboldür. Demokrasinin simgesidir. Özgürlüğün kolundaki kastır. Elmalı turta kadar Amerikan işidir. Dünyanın dört bir yanındaki uluslar da bu silahın zorla tadına baktı. CAR ile Amerikan mesleklerine, yani cerrahlara, sigorta komisyoncularına ve cenazecilere destek vermiş olursun.
Senin için yeni bir grup maske hazırladık. Bunlar Chains'in özel komisyonuydu. Carnotaurus Alfred, Pachycephalosaurus Pachy, Triceratops Timothy ve Velociraptor Vincent'ın keyfini çıkar.