PAYDAY 2: The Butcher's BBQ Pack
BBQ Weapon Pack to dwudzieste DLC do PAYDAY 2. Wznieś rozgrywkę na wyższy poziom za pomocą broni opartej na ogniu, aby zionąć ogniem niczym smok.
Masz już dość długich, ciemnych nocy okropnego zimna? Masz po dziurki w nosie śniegu, lodu i okropnego deszczu ze śniegiem? Jako OVERKILL z dumą i zachwytem oferujemy Ci imprezę, która z pewnością rozgrzeje atmosferę i rozwieje zimowe smutki – BBQ Weapon Pack. Pakiet zawiera pełne menu świeżych potraw – ognistą broń, apetyczną walkę w zwarciu i mnóstwo nowego uzbrojenia. A czym byłaby impreza bez świetnych masek, materiałów i wzorów? Je też dodaliśmy!
Popularna potrawka zarówno wśród dziadków, jak i małych dzieci – granatnik „Piglet” (prosiaczek) to klasyka. Zapakowana po uszy mobilna artyleria, która pozwoli Ci wzniecić niezłą rozróbę i chaos, gdziekolwiek się znajdujesz. Zamiast tych nudnych ziemniaków może spróbujesz Millionaire's Bacon? Jeśli masz wilczy apetyt, polecamy stek w postaci strzelby 12G „Steakout”. To broń wykonana z organicznych polimerów, pokryta lokalnie pozyskiwaną stalą nierdzewną. „Steakout” daje silnego kopa, którego szukasz. Ta broń idzie w parze z kręconymi frytkami, co razem daje satysfakcję w biodrach.
Poczuj gorąco z naszym ogromnym „Flammenwerferem”. Flammenwerfer aż ocieka pysznymi, zagęszczonymi płynami piroforycznymi i tli się od dymiącej polewy zapłonowej. Ten miotacz ognia tryska na odległość do 18 metrów ostrym sosem, od którego ludzie łzawią. Jest to jedne z najczęściej zamawianych dań. Skórka aż skwierczy! Flamethrower idzie w parze z naszym azjatyckim coleslawem i herbatą z guawy!
Koktajl Mołotowa to prawdopodobnie najprostsza wersja granatu. Koktajl ten składa się ze szklanej butelki wypełnionej łatwopalnym płynem i lontu w postaci płonącej szmatki. Jest tani, prosty i bardzo skuteczny. Idzie w parze z papryczkami jalapeño. Dodaliśmy również amunicję zapalającą. Wypróbuj rundy Spirited Dragon's Breath oraz ostre rundy Incendiary.
Cztery nowe maski dla Ciebie i Twoich znajomych! Kupując ten pakiet, otrzymasz cztery nowe maski oparte na motywie ognia: The Gas Mask, Graug, The Chef i The Firefighter.
Przygotowywaliśmy te osiągnięcia od jakiegoś czasu i nareszcie są gotowe, więc możesz cieszyć się nimi ze swoimi znajomymi. Co powiesz na „Disco Inferno”, „Stick a Fork In Me, I'm Done”, „Not Invited” or „OVERGRILL”? Brzmi nieźle? Więc na co czekasz? Kup ten pakiet!