PAYDAY 2: The Butcher's BBQ Pack
BBQ Weapon Pack, PAYDAY 2'ye gelen 20. DLC'dir. Ateşli silahlarla oyun tarzını güçlendirirken yalnızca bir ejderhanın yapabileceği gibi alevler kus.
Tir tir titreten uzun, karanlık gecelerden bıktın usandın mı? Kar, buz ve dondurucu sulu kar yağışlarının bitmesini mi istiyorsun? Tamam o halde, OVERKILL olarak sana ortalığı kızıştıracak ve kış hüznünü ortadan kaldıracak bir parti vermekten gurur ve heyecan duyuyoruz, karşında BBQ Weapon Pack. Taze ikramlardan oluşan dolu dolu bir menüye sahip: Ateşli silahlar, ağız dolusu yakın dövüş silahları ve bir dolu yepyeni mühimmat. Havalı maskeler, malzemeler ve desenler olmayan bir partiye parti mi denir? O iş de tamam!
Büyük ebeveynler ve çocuklar arasında popüler bir öğün olan "Piglet" bomba atar tam bir klasiktir. Masana pompalı güm güm aksiyonu getirirken bir sonraki masayı patlayıcı bir kaosa sürükleyen, ekstra mühimmatlı bir mobil bomba atar. Listeye tatlı ve tuzlu krep şurubu niyetine Millionaire's Bacon'umuzu da ekleyelim. Bir Skulldozer askerini dişlerinle ikiye ayırabilecek kadar acıktığında, 12G "Steakout" pompalı tüfeğini sipariş etmeni öneririz. Organik polimerlerden sevgiyle hazırlanmış, yerel kaynaklardan temin edilen paslanmaz çelikle kaplanmış "Steakout", istediğin keskin vuruş hissine sahip. Nişansız atışların tadına varmak için kıvırcık patateslerimizi de bir dene.
Ağzına kadar dolu, süper boyutlu "Flammenwerfer" ile ateşi hisset. Lezzetli, yoğunlaştırılmış yanıcı sıvılarla dolu, dumanlar tüten ateşleme namlusu ile için için yanan ve 20 metreye kadar göz sulandıran acı sos püskürtebilen Flamethrower (Alev Silahı), en çok servis edilen yemeklerimizden biridir. Ortalığı aleve verme zamanı! Uzak doğu usulü lahana salatası ve guava güneş çayımız ile bir dene!
Molotof kokteyli, el bombası olma iddiası taşıyan belki de en basit silahtır. "Fitil" yerine geçen kolay yanan bir bez parçası ile yanıcı sıvıyla dolu kırılabilir bir şişeden ibaret. Ucuz, basit ve oldukça etkili. Bu patlayıcı biberler aklını başından alacak. Tüm bunların yanı sıra, yanıcı cephane ekleme cüretini de gösterdik. Spirited Dragon's Breath mermilerinin ve baharatlı Incendiary (yanıcı) mermilerin tadını çıkar.
Sen ve arkadaşların için dört yeni maske! Bu paketi satın alarak elde edeceğin ateş temalı dört yeni maske: The Gas mask, Graug, The Chef ve The Firefighter.
Bir süredir bu başarıları hazırlamakla meşgulüz, artık sen ve arkadaşların tadını çıkarmaya hazır. "Disco Inferno" (Disko Ateşi), "Stick a Fork In Me, I'm Done" (Çatal Ustası), "Not Invited" (Davetli Değilsin) ya da "OVERGRILL" (AŞIRI KIZARMIŞ) başarılarına ne dersin? Hoşuna gitti mi? Öyleyse haydi paketi satın al!