PAYDAY 2: The Butcher's Western Pack
Bronie, które ujarzmiły Dziki Zachód. Western Weapon Pack to dwudzieste pierwsze DLC do PAYDAY 2. Miej prawo głęboko w poważaniu wraz z tą staroświecką bronią, od której wciąż bije moc. Ogień automatyczny jest dla ludzi, którzy nie potrafią celować, co nie?
Peacemaker .45 Revolver sprawi, że każdy pocisk będzie coś znaczył. Wystarczy sześć nabojów, by odstrzelić sześć głów. Ci, którzy potrzebują kilku kul więcej, mogą skorzystać z Repeater 1874 Sniper Rifle. Plainsrider Bow to dobra opcja, jeśli w ogóle nie potrzebujesz kul. Strzała zabija i nie robi hałasu. Oczywiście o ile nie przywiązałeś do niej paczki dynamitów. Dynamitami również można rzucać, więc nie musisz mieć łuku, aby z nich skorzystać, jeśli nie chcesz. Wyrusz w stronę zachodzącego słońca z czterema nowymi maskami, wzorami i osiągnięciami. Wio!
Żelazna broń palna ostatecznie podbiła Zachód, ale łuk płaski Osagów dominował tę ziemię przez ponad tysiąc lat. Łuk płaski był prawdziwą bronią Dzikiego Zachodu, wiernie służąc myśliwym i wojownikom. Jego potężne strzały występują w dwóch wersjach: klasycznej z kamiennym grotem i nowej wersji wybuchowego grotu z laskami dynamitu!
Chcesz strzelić w głowę staremu brudnemu grzechotnikowi z 90 metrów? Potrzebujesz więc panie broni Repeater 1874. Ten karabin dźwigniowy stał się ikoną Dzikiego Zachodu ze względu na swoją celność i niezawodność. Pomimo swojego wieku nadal może szybko zlikwidować grupkę sił porządkowych i dobrze przy tym wyglądać. Nic nie jest tak satysfakcjonujące jak spluwa z zamkiem dźwigniowym.
Pistolet, który podbił Dziki Zachód. Peacemaker .45 cieszył się popularnością wśród banitów, ponieważ był tani jak worek zboża, a amunicję można było dostać w każdej placówce handlowej. Pistoletem tym zabito Harlana „Big H” Leinarda, co tylko jeszcze bardziej go wysławiło. Licz się z każdą kulą i otrzymuj odpowiednie wynagrodzenie.
Szwedzki inżynier Alfred Nobel odkrył dynamit i jego skuteczność w niszczeniu skał. Ale dopiero pijany poszukiwacz Ol'Kenneth odkrył skuteczność dynamitu w wysadzaniu ludzi w powietrze. Biedny Ol'Kenneth nigdy nie doczekał dnia, w którym zdobyłby złoto za swoje odkrycie, ale wiedza została przekazana Tobie. Ta wiedza przysporzy szaleństwo i zniszczenie. Ol'Kenneth będzie przewracał się w grobie od tylu wybuchów.
Cztery nowe maski dla Ciebie i Twojej bandy bandytów, z którymi będziecie mogli wjechać do miasta jak panicze. Walcz z prawem w maskach Desert Skull, Apache Mystic, Lone Heister oraz Wild West Classic.
Nikt nie zapamięta tych, którzy wtapiają się w tłum. Aby przestraszyć prawo, trzeba się wyróżniać! Może wyciągnąć kilka kul więcej, ale konsekwencje są tego warte. Cztery nowe materiały z motywem Dzikiego Zachodu. Zdecyduj, którego chcesz użyć i obrabuj bank jak bandyta z tamtych czasów!
Cztery nowe osiągnięcia, które dadzą Ci szansę na wypróbowanie nowej broni. Osiągnięcia „The Nobel Prize”, „Recycling”, „Fastest Gun In The West” i „Pincushion” powinny być na liście każdego rewolwerowca. Upewnij się, że będą na Twojej, mięczaku.