PAYDAY 2: The Diamond Heist
Diamond Heists DLC to trzynaste DLC do PAYDAY 2, które dodaje czwarty napad od nowego kontaktu Dentist. To jak dotąd najbardziej ekscytujący napad, więc jest to również szansa dla gangu PAYDAY, aby zabłysnąć. Pewnie znasz już legendę o Diamond. To meteoryt znaleziony przez Czyngis-chana. Niesiony na czele jego armii, przebywał w posiadaniu morderczych królów i tragicznych królowych. Pewnie brzmi to jak opowieść o duchach przy ognisku. Klątwy, legendy... Szaleństwo i śmierć. Oprócz zlecenia Diamond otrzymujesz również cztery nowe maski zainspirowane starymi postaciami wraz z materiałami i wzorami dla nich. Dodano również 7 nowych osiągnięć, aby było jeszcze ciekawiej.
McKendrick Museum znajduje się tuż przy Washington Mall. Tego miejsca nie można przegapić. McKendrick wyróżnia się wśród wszystkich innych muzeów. Architektura florenckiego renesansu, różowy granit i biały marmur – to dom, który pasuje do takiego łupu. Uderzamy tuż przed otwarciem. Uważaj na ochronę na zewnątrz. W środku też będzie jej dużo. Ochroniarze, kamery i linki laserowe. Nie myślisz chyba, że zostawią brylant wart miliard dolarów na biurku?
Mamy dość dobrą wiedzę na temat układu tego miejsca (w końcu to budynek publiczny), a na dodatek Dentist uzyskał kilka układów mniej publicznych obszarów. Jest mnóstwo przydatnych rzeczy, na które możesz wydać swoje przysługi. W tym zleceniu Dentist będzie polegać również na specjalistycznym sprzęcie. To muzeum jest pełne cennych łupów, więc Glass Cutter pomoże Ci rozbić szkło bez uruchamiania alarmu. Jeśli nie masz ochoty wchodzić przez drzwi główne, użyj Thermal Paste, aby przepalić zakratowane okna.
Anubis, Medusa, The Cursed One oraz Pazuzu – cztery historyczne i mityczne postacie, które wyglądają tak przerażająco, że nie da się na nie patrzeć. Używasz ich na własne ryzyko!
Dodano siedem nowych osiągnięć, które rzucą Ci wyzwanie podczas kradzieży Diamond razem ze znajomymi.
Czy nie męczy Cię zmienianie specyfikacji za każdym razem, gdy chcesz przełączyć się z trybu cichego na głośny? Czy kiedykolwiek marzyło Ci się mieć kilka konfiguracji umiejętności, ale nigdy nie było Cię stać na ich koszt lub nie chciało Ci się zapamiętać ulubionej konfiguracji? Jeśli tak, to dziś masz szczęście, bo wprowadzamy funkcję Multi Skill Build. Możesz zbudować do pięciu Skill Builds – profili umiejętności i talii atutów. Potrzebujesz zestawu wymagającego skradanie się do Framing Frame? Wiecznie przemieniasz między konfiguracją Fugimind a Techforcer? Nie będzie to już stanowić problemu – możesz stworzyć Skill Build dla każdej konfiguracji, zapisać ją i gotowe. Lubisz robić hałas w Hotline? Spoko. Przejdź na głośny Skill Build. Po kilku kliknięciach dostosujesz najlepszą konfigurację umiejętności do każdego napadu.