PAYDAY 2: The Diamond Heist
PAYDAY 2'ye gelen 13. DLC paketi Diamond Heist ile oyuna Dentist (Dişçi) olarak bilinen yeni aracı üzerinden alınan dördüncü soygun ekleniyor. Şimdiye kadarki en heyecan verici soygun olan Diamond (Elmas) soygunuyla PAYDAY çetesinin parlama zamanı geldi. Elmas efsanesini duymuşsundur. Cengiz Han tarafından bulunan, her daim ordularının başında taşıttığı bir göktaşı. Cani Krallar ve trajik Kraliçelerin olmazsa olmazı. Kulağa kamp ateşi başında anlatılan bir hayalet hikâyesi gibi gelebilir. Lanetler, efsaneler... Delilik, ölüm. Elmas işinin yanı sıra, malzemeleri ve desenleriyle birlikte mitolojik figürlere dayalı dört yeni maskenin de sahibi olacaksın. İşleri daha da ilginç hale getirmek için oyuna 7 yeni başarı eklendi.
McKendrick Müzesi, Washington Alışveriş Merkezi'nin hemen dışında yer alıyor. Kolay kolay gözden kaçacak bir yer değil. McKendrcik, diğer tüm müzeler arasında göze çarpan yapısıyla kendini hemen belli ediyor. Floransa Rönesans tarzı mimarisi, pembe granitleri ve beyaz mermerleri ile Elmas'ın şanına yakışır bir yuva. Müze açılmadan hemen önce gireceğiz. Dışarıda biraz güvenlik olmasını bekleyebilirsin, tetikte ol. Fakat asıl güvenlik içeride olacak. Korumalar, kameralar ve lazer tuzaklarına hazır ol. Milyar dolarlık bir elması öylece ortalıkta bırakacaklarını düşünmedin, değil mi?
Müzenin iç yapısı hakkında neredeyse her şeyi biliyoruz (sonuçta burası bir kamu binası), ancak Dentist daha az halka açık alanlara ait planlarına ulaştı. Favor'larını harcayabileceğin bir sürü faydalı şey var, ama Dentist bu iş için bazı özel ekipmanlar da sunuyor. Müze değerli ganimetlerle dolu, bu yüzden bir Glass Cutter (Cam Kesici) alarmı tetiklemeden hazneleri kırmana yardımcı olacak. Ön kapıdan girmek istemezsin, demir parmaklıklı pencereleri eriterek içeri girmek için Thermal Paste (Termal Macunu) kullan.
Anubis, Medusa, The Cursed One ve Pazuzu, neredeyse bakmaya bile cüret edilemeyecek kadar korkutucu dört tarihi ve efsanevi karakter. Bu maskeleri takarken tüm sorumluluk sana ait!
Gizlilik yerine vur kır parçala şeklinde oynamak için her seferinde becerilerini yeniden belirlemekten bıktın mı? Hiç birden çok beceri setine sahip olmak isteyip de beceri maliyetlerini asla karşılayamadığın veya favori beceri setlerini hatırlamaya üşendiğin oldu mu? Cevabın evetse, şanslı günündesin; Multi Skill Build (Çoklu Beceri Seti) özelliği oyuna ekleniyor. Beş adede kadar farklı Beceri Setleri oluştur - beceri profilleri ve yetenek desteleri. Framing Frame soygunu için gizlilik ağırlıklı bir Beceri Setine mi ihtiyacın var? Fugimind (Kaçak-Ekibin Beyni Karışımı) ve Techforcer (Teknisyen-Uygulatıcı Karışımı) beceri setleri arasında arasında gidip geliyor musun? Sorun değil, her biri için bir Skill Build (Beceri Seti) oluştur ve kaydet, işte bu kadar. Hotline soygununda çatışarak mı giriş yapmak istiyorsun? Çok kolay. Çatışmalı oynanışa uygun bir Skill Build'ına (Beceri Seti) geri dön. Birkaç tıklamayla, her daim istediğin soyguna en çok uyan becerilere sahip olabileceksin.