PAYDAY 2: The Goat Simulator Heist
The Goat Simulator DLC to trzydziesty pakiet do PAYDAY 2, który powstał w wyniku współpracy studiów Coffee Stain Studios i OVERKILL. Vlad ma nową misję dla gangu, ale po przybyciu na miejsce sprawy szybko się komplikują. W tej aktualizacji wprowadzamy zupełnie nowy dwudniowy napad, który nie przypomina niczego, co stworzyliśmy dotychczas. Do tego dochodzi nowa strzelba, cztery bronie białe, cztery maski, cztery wzory, cztery materiały i dwa nowe utwory autorstwa Simona Viklunda.
Vlad ma bardzo specjalną misję dla gangu PAYDAY, która wymaga specyficznego zestawu umiejętności i dużo cierpliwości. Aby dowiedzieć się więcej o obydwóch dniach napadu, przeczytaj poniższe informacje.
Kiedy gang PAYDAY otrzymał od Vlada zlecenie przechwycenia ciężarówki przewożącej kokainę, członkowie gangu spodziewali się, że posprzątają wrogów i zgarną towary. Łatwizna. Przynajmniej tak myśleli. Lecz po przybyciu na miejsce stoi przed nimi rozbita ciężarówka i nie widać żadnych paczek z kokainą... tylko kozy... i chaos...
Kierowca Vlada, Borys, dostał nieszczęśliwe zadanie polegające na „wyciąganiu łupu” z kóz. Przyprowadź do niego zwierzęta, a on zajmie się resztą – a przynajmniej tak nam powiedziano.
W skład DLC wchodzą cztery nowe wzory. Wypróbuj Fur, Giraffe, Illumigoati oraz Goat Face – wszystkie z nich inspirowane są grą Goat Simulator.
W skład DLC wchodzą cztery nowe materiały. Wypróbuj Hay, Flamingo Eye, Tongue oraz Goat Eye – wszystkie z nich inspirowane są grą Goat Simulator.