PAYDAY 2: The Official Soundtrack
PAYDAY 2: The Official Soundtrack is the first DLC pack and the first soundtrack for PAYDAY 2. It includes a collection of 22 MP3 tracks made by OVERKILL's celebrated composer Simon Viklund. As PAYDAY 2 grows, the official soundtrack grows with it, and new tracks are added for free. The community made Poetry Jam masks are now available in-game for everyone who owns this soundtrack through Steam. Additional music can be downloaded for free at our official Bandcamp website here (Opens in new tab).
PAYDAY 2: The Official Soundtrack includes remix material so you can make your own PAYDAY 2-inspired music!
The PAYDAY community had a Poetry Jam competition where four lucky community members got to design their very own masks together with OVERKILL. These four masks are now available in-game for everyone who owns this soundtrack through Steam.
Four new materials have been added to the game based on the design from the winners of the Poetry Jam.
PAYDAY 2: The Official Soundtrack was initially a collection of 15 tracks. As PAYDAY 2 has grown, the soundtrack has grown with it and new tracks have been added for free to everyone who owns the soundtrack. Right now there are 22 tracks that can be enjoyed by everyone who buys the soundtrack!
Enjoy the country superstar Pat Briscoe's first single, known from the Armored Transport trailer. Now available for all heisters to download on our official Bandcamp website. Just click the picture above and you'll be directly taken to the track.