PAYDAY 2: The Official Soundtrack
PAYDAY 2'ye gelen ilk DLC paketi olan PAYDAY 2: Resmi Oyun Müzikleri, aynı zamanda oyuna gelen ilk oyun müziği paketidir. OVERKILL'in ünlü bestecisi Simon Viklund imzalı 22 MP3'ten oluşan bir koleksiyon içeriyor. PAYDAY 2 büyüdükçe, resmi oyun müzikleri de onunla birlikte büyüyor ve ücretsiz olarak yeni parçalar ekleniyor. Epic Games Store üzerinden bu oyun müzikleri paketine sahip olan her oyuncu, Topluluk tarafından tasarlanan Poetry Jam maskelerine de sahip olacak. Ek müzikler resmi Bandcamp web sitemizden buradan (Yeni sekmede açılır) ücretsiz olarak indirilebilir.
PAYDAY 2: The Official Soundtrack, kendi PAYDAY 2 temalı müziklerini yapabileceğin remix materyalleri içeriyor!
PAYDAY topluluğu için dört şanslı üyenin OVERKILL ile birlikte kendi maskelerini tasarlama fırsatı bulduğu bir Poetry Jam yarışması düzenledik. Epic Games Store üzerinden bu oyun müzikleri paketine sahip olan her oyuncu, bu dört maskeye de sahip olacak.
Poetry Jam kazananlarının tasarımı doğrultusunda geliştirilen dört yeni desen de oyuna eklendi.
PAYDAY 2: Official Soundtrack başlangıçta 15 parçadan oluşan bir koleksiyondu. PAYDAY 2 büyüdükçe, oyun müzikleri de onunla birlikte büyüdü ve oyun müziklerine sahip olan herkes için ücretsiz olarak yeni parçalar eklendi. Şu anda oyun müziklerini satın alan herkesin keyifle dinleyebileceği 22 parça bulunuyor!
Taşralı süperstar Pat Briscoe'nun Armored Transport fragmanı ile tanınan ilk teklisinin keyfini çıkar. Şimdi tüm soyguncular için resmi Bandcamp web sitemizden indirilebilir. Yukarıdaki resme tıklaman yeterli, doğrudan parçaya yönlendirileceksin.