PAYDAY 2: The OVERKILL Pack
The OVERKILL Pack is our 17th DLC for PAYDAY 2. It allows heisters to use the Minigun and the Rocket Launcher weapons, the OVERKILL mask as well as a new OVERKILL Escape Van skin. There will be 3 weapon modifications for the Minigun as well as a total 10 extra achievements added. The OVERKILL Pack adds a large amount of Hype Fuel for the Hype Train event with a chance of unlocking additional content for all PAYDAY 2 owners.
The Minigun is a 7.62x51 mm, six-barreled machine gun. The rate of fire is between 2,000 to 6,000 rounds per minute which is crazy. It has Gatling-style rotating barrels with an electric motor as its power source. The "Mini" in the name is in comparison to designs that use a similar firing mechanism but larger shells, which is funny, because the Minigun isn't that mini in reality.
Modify the classic PAYDAY gang Escape Van with a completely new and unique skin. Be the envy of all other heisters out there using this beauty.
A completely new mask that we call the OVERKILL mask is given to anyone who purchases the OVERKILL pack.
An additional 10 achievements are added to give you more challenges to complete with your crew.