PAYDAY 2: The OVERKILL Pack
The OVERKILL Pack to nasze siedemnaste DLC do PAYDAY 2. Pozwala graczom używać miniguna i wyrzutni rakiet, maski OVERKILL oraz nowej skórki OVERKILL Escape Van. Dodamy 3 modyfikacje broni dla miniguna oraz łącznie 10 dodatkowych osiągnięć. Pakiet OVERKILL Pack dodaje dużą ilość Hype Fuel do wydarzenia Hype Train, oferując wszystkim posiadaczom PAYDAY 2 szansę na odblokowanie dodatkowej zawartości.
Minigun to sześciolufowy karabin maszynowy o atrybutach 7,62x51 mm. Szybkostrzelność wynosi od 2000 do 6000 pocisków na minutę, co po prostu nie mieści się w głowie. Ma obracające się lufy w stylu Gatlinga z silnikiem elektrycznym jako źródłem zasilania. „Mini” w nazwie odnosi się do innych karabinów, które wykorzystują podobny mechanizm strzelania, ale z większymi pociskami. Żart polega na tym, że Minigun w rzeczywistości nie jest taki mini.
Zmodyfikuj klasyczny wygląd vana do ucieczki gangu PAYDAY z zupełnie nową i niepowtarzalną skórką. Wzbudź zazdrość wszystkich innych rabusiów bankowych, używając tej ślicznoty.
Całkowicie nową maskę, którą nazywamy maską OVERKILL, otrzyma każdy, kto kupi pakiet OVERKILL.
Dodano 10 dodatkowych osiągnięć, aby dać Ci jeszcze więcej wyzwań do wykonania z ekipą.