PAYDAY 2: The OVERKILL Pack
OVERKILL Pack, PAYDAY 2 için 17. DLC'mizdir. Bu paket ile, soyguncular Minigun ve Roketatar silahlarını, OVERKILL maskesini ve yeni OVERKILL Escape Van görünümünü kullanabilecek. Minigun için 3 silah modifikasyonunun yanı sıra toplam 10 ilave başarı oyuna ekleniyor. OVERKILL Pack, Hype Train etkinliği için büyük miktarda Hype Fuel eklerken tüm PAYDAY 2 sahipleri için ek içeriklerin kilidini açma şansı sunuyor.
Minigun, 7.62x51 mm mermiler alan altı namlulu bir makineli tüfek. Ateş hızı dakikada 2.000 ila 6.000 mermi arasında, tam bir çılgınlık. Güç kaynağı olarak elektrik motorlu Mitralyöz tarzı dönen namlulara sahip. Adındaki "Mini" ibaresi, benzer bir ateşleme mekanizmasına sahip ancak daha büyük mermiler kullanan tasarımlarla karşılaştırılmasından geliyor, bu komik çünkü Minigun gerçekte o kadar da mini değil.
Klasik PAYDAY çetesi Escape Van'ını tamamen yeni ve benzersiz bir görünümle kapla. Bu gözalıcı görünüm ile diğer tüm soyguncuları kıskandır.
OVERKILL maskesi adını verdiğimiz yepyeni bir maske, OVERKILL paketini satın alan herkese verilir.
Ekibinle birlikte daha büyük meydan okumalara atılabileceğin 10 yeni başarı oyuna eklendi.