PAYDAY 2: The Point Break Heists
Pakiet Point Break Heists DLC to dwudziesty dziewiąty pakiet DLC do PAYDAY 2, który jest wynikiem współpracy będącej spełnieniem marzenia developerów OVERKILL. Osoby, które grają w gry PAYDAY od czasu premiery pierwszej odsłony, wiedzą, że Point Break był jednym z filmów o napadach, który był główną inspiracją dla PAYDAY. Ktoś kojarzy Bodhi's Pool Repair? Oprócz dwóch napadów to DLC zawiera nowy kontakt, pistolet, 6 utworów, 4 maski, wzory, materiały i 10 osiągnięć.
Urodzony w RPA, wykształcony w Lincoln Laboratory, przeszkolony przez MI5, a obecnie zatrudniony przez Murkywater, Vernon Locke kieruje specjalnym działem cyberwojny organizacji, którego zadaniem jest wywiad i zniszczenie Crime.net. Locke tego dokonał. Jednak jest on również najemnikiem, który nie zna lojalności i którego można nagiąć dodatkowymi pieniędzmi. Jest to dla niego idealna okazja. Okazja do wzbogacenia się i sprowokowania małego chaosu. Skontaktował się z Bainem i gangiem Payday. Jaka jest umowa? Masz z nim współpracować albo pozbędzie się Crime.net na zawsze. Przygotował już dla Ciebie parę zleceń...
Nowy kontakt, Locke, chce, aby gang PAYDAY wykonał dla niego nie jedno, lecz dwa zlecenia. Będą to jedne z najbardziej intensywnych napadów, jakich kiedykolwiek dokonała ekipa PAYDAY. Bain postąpił słusznie, zapraszając Bodhiego, aby dołączył do ekipy, ponieważ jego umiejętności w zakresie ogromnych napadów mogą okazać się bardzo przydatne. Dodano dwa nowe napady – Beneath the Mountain oraz Birth of Sky. Poniżej znajdziesz więcej informacji.
Black Ridge jest zbudowany głęboko w granitowej skale i został zaprojektowany przez Air Force, aby umożliwić przetrwanie bezpośredniego uderzenia nuklearnego. Po zimnej wojnie Black Ridge został zakupiony przez Murkywater i przystosowany do pełnienia roli centrum dowodzenia armii najemników. Locke wie, że w głębokich podziemiach tej górskiej twierdzy znajdują się przechowywane łupy. Poprowadzi Cię przez nią, dostarczając informacji i aktywów. Czy Black Ridge przetrwa bezpośredni atak gangu Payday?
Okradanie sklepów jest świetne. Okradanie banków, magazynów i kasyn jest naprawdę zajebiste. Ale co myślisz o okradaniu samolotu? Chodzi o wojskowy samolot transportowy lecący ponad 6000 metrów nad ziemią. Murkywater to prywatna armia z prywatnymi siłami powietrznymi, a część tych sił ma za zadanie transportować ogromne palety nieuczciwie zdobytej kasy na całym świecie. Wkrótce jeden taki samolot ma przelecieć nad wschodnim wybrzeżem. Locke załatwił Ci wejście na pokład. Przywłaszczenie pieniędzy to jedno, ale wydostanie się z samolotu to inna bajka...
Co powiesz na Diving Knife, Machete, Ice Pick lub nawet Selfie-Stick jako bronie do walki w zwarciu? Wszystkie cztery zostały dodane w ramach tego DLC.