PAYDAY 2: The Point Break Heists
PAYDAY 2'ye gelen 29. DLC paketi olan Point Break Heists, OVERKILL ekibindeki biz geliştiriciler için bir rüyanın gerçekleşmesini temsil ediyor. PAYDAY oyunlarını ilk çıktığı günden beri oynayanlar, Point Break'in PAYDAY için temel ilham kaynağı olan soygun filmlerinden biri olduğunu bilir. Bodhi's Pool Repair, tanıdık geldi mi? Bu DLC ile oyuna iki soygunun yanı sıra yeni bir iş, tabanca, 6 şarkı, 4 maske, desen, malzeme ve 10 başarı geliyor.
Güney Afrika'da doğdu, Lincoln Laboratuvarı'nda eğitim gördü, MI5 ile becerilerine beceri kattı ve şimdi Murkywater'da çalışıyor. Vernon Locke, Murkywater'ın Crime.net'e sızmak ve onu yok etmekle görevli özel siber muharebe bölümünün başındaki kişi. Evet, Locke böylesine başarılı birisi. Ancak paraya tamah eden, sadakat duygusu olmayan bir paralı asker olan Locke bunu bir fırsat olarak görüyor. Zengin olma ve biraz kaosa neden olma fırsatı. Bain ve Payday çetesine ulaştı. Anlaşma mı? Onunla çalış, yoksa Crime.net'i sonsuza dek çökertir. Halihazırda sana uygun birkaç işi de var...
Yeni aracı Locke, PAYDAY çetesinin bir değil, iki iş yapmasını istiyor. Bu iki iş, PAYDAY ekibinin şimdiye kadar yaptığı en çarpıcı soygunlardan olacak. Bain, Bodhi'yi ekibe katılmaya davet ederek doğru olanı yaptı, çünkü destansı soygunlar söz konusu olduğunda becerileri tam da biçilmiş kaftan. İki yeni soygun, Beneath the Mountain ve Birth of Sky. Soygunlar hakkında daha fazla bilgi için okumaya devam et.
Granit bir kayanın derinliklerine inşa edilmiş olan Black Ridge, Hava Kuvvetleri tarafından doğrudan bir nükleer saldırıdan sağ çıkacak şekilde tasarlandı. Soğuk Savaş sonrası Murkywater tarafından satın alındı ve paralı asker ordusu için bir komuta merkezi işlevi görecek şekilde yeniden tasarlandı. Locke, bu dağ kalesinin derinlerindeki kasalarda saklanan ganimetler olduğunu biliyor. İstihbarat ve destek sağlayarak ekibine rehberlik edecek. Acaba Black Ridge, Payday çetesinin doğrudan saldırısından sağ çıkabilecek mi?
Mağazaları soymak harikadır. Bankaları, depoları ve kumarhaneleri soymak da gerçekten harika. Peki yerden 20.000 fit yükseklikte seyreden bir askeri kargo uçağını soymaya ne dersin? Murkywater, kendi özel hava kuvvetlerine sahip özel bir ordudur ve bu hava kuvvetlerinin bir kısmı, dünya çapında büyük miktarda yasadışı parayı taşımakla görevlidir. Böyle bir uçağın yakında Doğu Sahili üzerinden uçması planlanıyor. Locke uçakta sana bir yer ayarladı. Parayı almak kolay, ama uçaktan inmek bambaşka bir konu...
Baby Deagle tabancasıyla birlikte birkaç yeni silah modifikasyonu da oyuna ekleniyor.
Yakın dövüş silahı olarak Diving Knife, Machete, Ice Pick ve hatta bir Selfie-Stick'e (Selfie Çubuğu) ne dersin? Dördü de bu DLC'nin bir parçası olarak oyuna ekleniyor.
Point Break filminden esinlenen Oro, Tane, Maui ve Tawhiri maskeleri oyuna ekleniyor.
Bu DLC'nin bir parçası olarak Point Break filminden esinlenen dört yeni malzeme oyuna ekleniyor.