PAYDAY 2: The Ukrainian Prisoner Heist
After successfully pulling off the Dragon Heist, the Payday Gang is reminded that violent actions can have violent consequences, and sometimes for others than yourself. It’s time to hit the San Francisco docks and rescue a friend in trouble.