PAYDAY 2: The Ukrainian Prisoner Heist
Po pomyślnym napadzie Dragon Heist gang Payday przekonuje się, że brutalne działania mogą mieć brutalne konsekwencje, czasem nie dla Ciebie, lecz innych osób. Nadszedł czas, aby udać się do doków w San Francisco i uratować przyjaciela w tarapatach.