PAYDAY 2: The Ukrainian Prisoner Heist
Dragon Heist'ı başarıyla tamamlayan Payday Çetesi'ne şiddet içeren eylemlerin talihsiz sonuçları olabileceği ve başkalarının da canının yanabileceği hatırlatılıyor. San Francisco limanlarına girip tehlikedeki arkadaşınızı kurtarmanın vakti geldi.