PAYDAY 2: The Wolf Pack
Pakiet Wolf Pack DLC to trzydziesty pierwszy pakiet DLC do PAYDAY 2, który przedstawia powrót dwóch klasycznych napadów — Counterfeit i Undercover. Nadszedł wreszcie czas, aby zabłysnął Wolf, podczas gdy ekipa wybiera się na Florydę w jednym zleceniu i później składa wizytę Taxmanowi w drugim. Nadchodzi powrót Bodhi's Pool Repair! Oprócz dwóch napadów to DLC zawiera również granatnik, gwoździarkę do walki wręcz, 2 utwory, 4 maski, wzory, materiały i 10 osiągnięć.
Pozdrawiamy naszych weteranów rabusiów bankowych. To DLC jest BEZPŁATNE dla każdego, kto posiada oryginalny pakiet Wolf Pack DLC do PAYDAY: The Heist!
Gang wybiera się na Florydę! Osoba o nazwisku Mr. Mitchell oszukała całą dzielnicę, ściemniając, że jest szanowanym trenerem golfa w jakimś ekskluzywnym klubie. Ale tak naprawdę pierze i fałszuje pieniądze jak profesjonalista – i wychodzi to mu cholernie dobrze. Wraz ze swoim partnerem, Wilsonem, zarabiają istne miliony. W naszym obowiązku leży zrobić dobry uczynek i zgarnąć trochę tej kasy.
Dwa remiksy dwóch klasyków. Ciesz się nowymi wersjami utworów Home Invasion i Three Way Deal z 2016 roku autorstwa Simona Viklundsa!
Do gry dodano dodatkowy granatnik o nazwie China Puff 40mm Grenade Launcher. Zapowiada się wybuchowa zabawa!
Ze względu na to, że w naszej grze mamy już mnóstwo broni białej, ale wiele z nich jest do siebie podobnych, w pakiecie Wolf Pack DLC zastosujemy nowe podejście do tematu! Poświęciliśmy tyle samo czasu i wysiłku przy stworzeniu tej jednej, unikalnej broni, co normalnie przy czterech innych. Pierwszym owocem tego nowego podejścia jest The Pounder, czyli ulubiona gwoździarka Wolfa. Kiedy ludzie pytają Wolfa, jak się nazywa jego broń, szybko mówi, że „The Pounder”, a następnie dodaje: „Wbijam nią gwoździe do trumny!”
W ramach pakietu Wolf Pack DLC dodano cztery nowe materiały zainspirowane Wolfem.