PAYDAY 2: Tijuana Music Pack
The masks, the heists and the music. Those are some of the most well known and well regarded elements of PAYDAY. To that end, we’ve put together a new music pack, with some of the epic tracks we’ve added throughout the Silk Road campaign.
In addition to the music, this pack also contains a full outfit set celebrating in the style of the day of the dead, fitting into the Mexican theme.