PAYDAY 2: Tijuana Music Pack
Maski, napady i muzyka. To jedne z najbardziej znanych i cenionych elementów PAYDAY. Właśnie dlatego stworzyliśmy nowy pakiet muzyczny zawierający epickie utwory z kampanii Silk Road.