PAYDAY 2: Weapon Color Pack 1
The first Weapon Color Pack for PAYDAY 2 expands on the number of colors available with the new weapon color customization system.
DISCLAIMER: The weapon color customization system is available to all PAYDAY 2 base game owners for free with the Silk Road - Cartel Business update.