PAYDAY 2: Weapon Color Pack 1
Pierwszy pakiet Weapon Color Pack do PAYDAY 2 rozszerza liczbę kolorów dostępnych w systemie dostosowywania kolorów broni.
ZASTRZEŻENIE: system dostosowywania kolorów broni jest dostępny bezpłatnie dla wszystkich posiadaczy podstawowej gry PAYDAY 2 w aktualizacji Silk Road – Cartel Business.