PAYDAY 2: Weapon Color Pack 1
PAYDAY 2'ye gelen ilk Weapon Color Pack, yeni silah rengi özelleştirme sistemi ile mevcut renk sayısını artırıyor.
SORUMLULUK REDDİ: Silah rengi özelleştirme sistemi, Silk Road - Cartel Business güncellemesi ile tüm PAYDAY 2 temel oyun sahiplerine ücretsiz olarak sunuluyor.