PAYDAY 2: Winter Ghosts Tailor Pack
Get in the spirit of heisting with this new winter themed Tailor Pack. The Winter Ghosts Tailor Pack will let you heist in style and blend into the season perfectly. Suitable for both winter heisting and a drink before the fire with your crew, there’s something for everyone.
We have to remind you that winter is not only presents and fireworks. The cold can be unforgiving for the unwary.
Two new winter themed suits in 4 varieties each, for a total of 8 new outfits for you to choose from. The Dogsled master provides ample heat for any winter excursions. While the Dead of Winter outfits let you look stylish without freezing your shooting arm off.
These 4 new weapon colors will get your guns nice and shiny for the holiday season, gift the police with expertly wrapped bullets promptly and in style!
If we haven’t put you in the holiday spirit yet, then this will likely do the job, 4 wonderfully holiday themed charms to give your enemies something beautiful to look at in their last moments.