PAYDAY 2: Winter Ghosts Tailor Pack
Wczuj się w sezon napadów dzięki nowemu zimowemu pakietowi Tailor Pack. Pakiet Winter Ghosts Tailor Pack pozwoli Ci przybrać odpowiedni styl i doskonale wtopić się w klimat. Pakiet ten nadaje się zarówno na zimowe napady, jak i drinka przy ognisku z ekipą – każdy znajdzie coś dla siebie.
Przypominamy, że zima to nie tylko prezenty i fajerwerki. Zima może być bezlitosna dla tych, którzy się na nią nie przygotują.
Dwa nowe stroje o tematyce zimowej, każdy z 4 różnymi wariantami, co łącznie daje 8 nowych strojów do wyboru. Dogsled Master zapewnia wystarczającą ilość ciepła na wszelkie zimowe eskapady. Stroje Dead of Winter wyglądają stylowo i na dodatek nie pozwolą, by odmroziło Ci rękę do strzelania.
Te 4 nowe kolory broni sprawią, że Twoje bronie będą ładnie błyszczeć podczas okresu świątecznego. Podaruj funkcjonariuszom policji fachowo zapakowane naboje szybko i stylowo!
Jeśli jeszcze nie udało nam wprowadzić Cię w świąteczny nastrój, to ozdoby broni na pewno Cię w niego wprowadzą. Cztery cudowne ozdoby o tematyce świątecznej, żeby Twoi wrogowie mieli coś pięknego, na co będą mogli popatrzeć przed odejściem z tego świata.