PAYDAY 2: Yakuza Character Pack
Yakuza Character Pack, PAYDAY 2'nin 27. DLC paketidir. Bu DLC ile soyguncular PAYDAY çetesinin Yakuzası Japon soyguncu Jiro olarak oynayabilir. Bu pakette Jiro'nun yanı sıra Yakuza avantaj destesi, Jiro'nun maskesi, Shinsakuto-Katana yakın dövüş silahı ve Micro Uzi yer alıyor.
PAYDAY çetesinin Yakuza'sı Jiro ile tanışmanın zamanı geldi. Jiro, gençliğinde yakuzaya giden yolu bulana kadar kendini hiçbir yere uyum sağlayamadı. Hatta burada bile sadakatine ve yeteneğine rağmen hiçbir zaman tam olarak kabullenilmedi ve sonunda ihanete uğradı. Jiro, uzun yıllar hapis yattıktan sonra uzun süredir kayıp olan oğlu Kento'yu bulmak için Amerika'ya geliyor.
Bir Yakuza'nın gerçek doğası, her şey yitirilmiş gibi görünse bile gelişmeye devam etmektir. Yenilginin eşiğinde olmak, yalnızca Ölüm'ün yüzüne gülmek ve içsel gücünü bularak hayatta kalıp gelişmek için bir bahanedir.
Yakuza olmanın bir yaşam biçimi olduğu Osaka sokaklarında iş bitirebilmek için hem göze çarpmamak hem de yıkıcı bir ateş gücüne sahip olmak gerekiyordu. Micro Uzi tam da bu özellikleri sağlıyor.
Micro Uzi'yi istediğin silah türüne göre şekillendirebileceğin beş yeni silah modifikasyonu eklendi.
Shinsakuto-Katana bir başyapıt ama aynı zamanda yeni dövülmüş bir silah. Henüz kan tadı almadı ve gerçek bir mirası veya tarihi yok. Tüm bunları sağlayacak bir kullanıcıyı bekliyor.
Japonya bir gelenekler ülkesi ve savaşçı diyarıdır. Jiro'nun maskesi de tam olarak bunları yansıtıyor. Maske, Jiro'nun geleneksel Japonya'ya olan sevgisini ifade ederken, yalın hırıltısı onun sarsılmaz kararlılığını temsil ediyor.