PAYDAY 3: Delivery Charge Heist
The Palatucci Family should’ve learned their lesson at Shayu’s warehouse. Instead, they put a bounty on our heads. Now they need to pay. In retaliation, we'll hit an armored transport company the mob uses to move their cash. Nice of them to gather it all in one place.
Set in a dockside transport depot packed with loot, Delivery Charge offers a new level of replayability. Game-changing favors, dynamic entry points, and clever randomization mix into a volatile recipe where no two heists will play out the same.