PAYDAY 3: Delivery Charge
Keluarga Palatucci sepatutnya sudah belajar daripada pengajaran di gudang Shayu. Sebaliknya, mereka jadikan kepala kita buruan. Sekarang giliran mereka rasa akibatnya. Sebagai tindak balas, kita akan serang syarikat pengangkut berperisai yang geng mafia guna untuk mengangkut duit mereka. Baik juga mereka kumpulkan semua wang itu sekali di satu tempat.