PAYDAY 3: Opłata za dostawę
Rodzina Palatucci powinna była wyciągnąć lekcję z wydarzeń w magazynie Shayu. Zamiast tego wyznaczyła nagrodę za nasze głowy. Teraz musi za to zapłacić. W ramach odwetu uderzymy w firmę transportową, której mafia używa do przewożenia gotówki. Miło z ich strony, że wszystko zebrali w jednym miejscu.