PAYDAY 3: Fear & Greed Tailor Pack
The Fear & Greed Tailor pack gives a visual representation of greed itself as heisters don the typical garb of the dreaded day trader. The Fear & Greed Tailor Pack is also part of the Fear & Greed Bundle.