PAYDAY 3: Houston Firarda Soygunu
Houston Firarda Soygunu, size eski soyguncu Houston'ın devam eden davasını kesintiye uğratıp onu kurtarma görevi verir. Ayrıca Houston Firarda Paketi'nin bir parçası olarak da mevcuttur.