PAYDAY 3: Houston Firarda Silah Paketi
Houston Firarda Silah Paketi, düşmanlarınızı mükemmel bir şekilde delip geçecek modlarla donatılmış üç adet patlamalı ateşli silah içerir. Ayrıca Houston Firarda Paketi'nin bir parçası olarak da mevcuttur.