PAYDAY 3: Jacket Character Pack
A fan-favorite heister known for his iconic chicken mask, voice recorder, and taste for ruthless violence, Jacket is back!
Jacket appeared at the Gang's hideout without warning or explanation. While he didn’t bother to say where he had been, a sharp observer could follow a trail of brutalized bodies leading up the East Coast, ending in New York City.