PAYDAY 3: Jacket Character Pack
Jacket – ulubieniec fanów znany ze swojej kultowej maski kurczaka, dyktafonu i zamiłowania do bezwzględnej przemocy – powraca!
Jacket pojawił się w kryjówce gangu bez ostrzeżenia i wyjaśnień. Chociaż nie zadał sobie trudu, żeby powiedzieć, gdzie przebywał, bystry obserwator mógł podążyć szlakiem zbrutalizowanych ciał prowadzącym na Wschodnie Wybrzeże i kończącym się w Nowym Jorku.