PAYDAY 3: Jacket Character Pack
İkonik tavuk maskesi, ses kayıt cihazı ve acımasız şiddet tutkusu ile tanınan, hayranların favorisi olan soyguncu Jacket geri döndü!
Jacket, bir uyarı ya da açıklama yapmadan Çetenin sığınağında ortaya çıktı. Nerede olduğunu söyleme zahmetine girmese de keskin bir gözlemci, Doğu Kıyısı boyunca New York City'de sona eren, vahşice katledilmiş cesetlerin izini sürebilirdi.