PAYDAY 3: Party Powder Heist
Mafijna rodzina korzysta z pomocy skorumpowanych gliniarzy, by kraść narkotyki od Triad. Napad Imprezowy proszek pozwala zarówno na ciche, jak i głośne podejście. Obejmuje także wytwarzanie narkotyków dla tych, którzy chcą zaryzykować dla większej wypłaty.
Rodzina przestępcza Palatucci wkracza na terytorium Złotego Sztyletu, porywając ogromny transport narkotyków za pomocą nieuczciwych gliniarzy organizujących fałszywy nalot. Ale ich gra o władzę zaraz natrafi na impas. Boss Triady, Shayu, wynajęła gang PAYDAY, by zmienić układ sił i pokazać oportunistom, gdzie ich miejsce.