PAYDAY 3: Party Powder Heist
Bir suç ailesi, triadlardan uyuşturucu çalmak için rüşvetçi polislerin yardımını aldı. Parti Tozu; hem gizli hem de gürültülü yaklaşımları destekler, birden fazla yol sunar ve büyük bir ödeme için her şeyi riske atmaya hazır olanlara meth pişirmeyi içerir.
Palatucci suç ailesi, Golden Dagger bölgesine doğru bir hamle yapıp sahte bir baskın düzenleyen yozlaşmış polislerin dev uyuşturucu sevkıyatını gasp ediyor. Ancak güç oyunları bozulmak üzere: Triad patronu Shayu, bu fırsatçıların oyunlarını bozmak için PAYDAY Çetesini kiraladı.
NYC'nin yeraltı dünyasında çökmek üzere olan bir suç deposunda geçen Parti Tozu, strateji ve tekrar oynanabilirlik üzerine odaklanan, hem gizli hem de gürültülü yaklaşımla oynanabilen yüksek riskli bir soygundur. Cesur musun? Laboratuvarı çalıştır ve kendi ürününü pişirerek gerçek bir vurgun yap. Tabii ısıya dayanabilirsen.