PAYDAY 3: Year 1 Edition
The PAYDAY 3: Year 1 Edition offers everything needed to get started in the heisting world. The Year 1 Edition includes all major content releases, along with the many free updates and improvements released over the game’s first year.
Payday 3 Year 1 Pass: The Season Pass includes four major DLC bundles - Syntax Error, Boys in Blue, Houston Breakout and Fear & Greed - each introducing a new heist, a variety of weapons, and numerous cosmetics.
Whether you're a seasoned criminal or just starting out, PAYDAY 3: Year 1 Edition is packed with everything you need to pull off the perfect heist.