Peg Solitaire Plus
Challenge 2,500+ levels and explore 7 different board types! Peg Solitaire Plus awaits your challenge!Peg Solitaire Plus: (2,500 levels and endless freeform layouts)
The current 1.0 version includes over 2,500 unique levels, each with its own built-in solution. There are 7 distinct board types in total: the 33-hole simple cross board, the 37-hole extended board, the 41-hole diamond symmetrical board, the 49-hole square board, the 55-hole triangular board, the 45-hole elongated cross board, and the 61-hole honeycomb board. The initial version of the game also includes the historical background story of the game and the famous genius solution. For every board type, players can switch between different styles and choose from a variety of fun icons as the movable jumping pieces.
Players can also freely place pieces to explore an almost endless variety of layouts!