Yalnız soylu
Peg Solitaire Plus: 7 tahta türü (33–61 delik), 2.500+ seviye yerleşik çözümlerle, otomatik demo, dâhi çözümler, özel düzenler, simgeler, arka planlar ve müzik.
Mevcut 1.0 sürümü, her biri kendi yerleşik çözümüne sahip 2.500'den fazla benzersiz seviye içerir. Toplamda 7 farklı tahta türü vardır: 33 delikli basit haç tahtası, 37 delikli genişletilmiş tahta, 41 delikli simetrik elmas tahta, 49 delikli kare tahta, 55 delikli üçgen tahta, 45 delikli uzun haç tahtası ve 61 delikli petek tahtası. İlk sürüm ayrıca oyunun tarihsel arka plan hikâyesini ve ünlü dâhi çözümü içerir. Her tahta türü için oyuncular farklı stiller arasında geçiş yapabilir ve zıplayan taşlar olarak çeşitli eğlenceli simgeler seçebilir.
Oyuncular keşfettikleri çözümleri yükleyebilir ve ilgili diğer meraklılara gösterebilir.