Peggle Deluxe
Enerjik arcade eğlencesiyle en iyi atışınızı yapın! Nişan alarak turuncu peg’leri vurup temizleyin ve 10 acayip öğretmen Peggle ustalığına ulaşma konusunda size rehberlik ederken arkanıza yaslanıp keyif yapın.
Nişan alarak turuncu peg’leri vurup temizleyin ve 10 acayip öğretmen Peggle ustalığına ulaşma konusunda size rehberlik ederken arkanıza yaslanıp keyif yapın. 10 mistik Sihir Gücüyle 55 fantastik seviyeyi geçin, haftalarca yüzünüzü güldürecek bonus puanları ve atışları toplayın. Duel Modunda arkadaşlarınızla yüzleşin veya 75 ekstra zorlu görevde mücadele edin.