Dołącz do Mistrzów Peggle podczas przygody pełnej alter ego i pegtastycznej akcji. Siedź do późna, aby celować, strzelać, usuwać pomarańczowe kulki i rozgrzać się w Ekstremalnej Gorączce pod srebrnym księżycem.