Peggle Institute'te güneş battı, ancak heyecan dolu eğlence daha yeni başladı! Alter ego ve fantastik aksiyon dolu rüya gibi bir macerada Peggle Ustalarına katılın. Nişan alarak turuncu peg'leri vurup temizlemek ve gümüş ayın altında Extreme Fever zaferine ulaşmak için saatler boyu süren maceraya atılın.
Tüm bu heyecan dolu aksiyonda ustalaşabilirseniz Duel modu ve Quick Play ile istediğiniz gibi oynayın. Ayrıca, Ödül Odanızı doldurabilir ve eğlenceyi yeniden yaşamak için tıklanabilir tekrarların keyfini çıkarabilirsiniz!