Pepper Grinder
Pepper Grinder to ciekawa przygodowa gra piracka, w której tytułowymi bohaterami są Pepper, morska podróżniczka mająca zamiłowanie do kopania w ziemi, oraz jej potężny świder o nazwie Grinder.
Wyrzucona na brzeg i obrabowana ze skarbu Pepper musi rozgrzać swoją niezawodną broń przyboczną i odzyskać to, co ukradli złośliwi Narlingowie. Uzbrojona w Grindera, przebija się przez ziemię i wodę, steruje maszynami oraz ściera na proch wszystkich przeciwników stojących na drodze do odzyskania – i to z odsetkami –zaginionego skarbu!
Przebijaj się przez świat z pomocą Grindera i znajdź nowe elementy świdra, aby wzmocnić jego siłę niszczącą i rozwiązywać jeszcze trudniejsze łamigłówki.
Zbieraj klejnoty oraz inne bogactwa podczas wędrówki i wymieniaj je w sklepach, aby zdobyć wspomagacze dla Pepper, otworzyć nowe ścieżki na mapie świata i zgarnąć kolekcjonerskie naklejki do swojego albumu.