Perceptum
Perceptum to niezależna gra z gatunku psychologicznego horroru trwająca około 3 godzin, skupiona na dyskomforcie, niepewności i uczuciu, że coś zawsze czai się tuż poza zasięgiem wzroku. Wcielasz się w medium poszukujące rodziny, która w tajemniczy sposób zniknęła krótko po przeprowadzce do nowego domu. Wewnątrz domu znajome przestrzenie wydają się niepokojące, cisza staje się przytłaczająca, a zmysłom nie można ufać. Przemierzaj dziwne korytarze domu, zamknij oczy, by usłyszeć zaświaty, użyj lustra, by zobaczyć to, co ukryte, i odkryj prawdę schowaną w tych ścianach.
Napięcie towarzyszy całemu doświadczeniu, przeplatając cichą opresję z intensywnymi momentami strachu. Dom reaguje na twoją obecność, a lustro pozostaje zarówno narzędziem, jak i zagrożeniem. Gdy coś w końcu się ujawni, nie ma sposobu, by się bronić.
Prawa autorskie: Wszystkie treści, w tym grafika, obrazy, teksty i dźwięki, są własnością Duck Reaction i są chronione prawami własności intelektualnej. Jakiekolwiek nieautoryzowane wykorzystanie tych treści jest surowo zabronione.